Kariéra v EVPower a.s.

Asistent/ka českého a zahraničního obchodu

Chceš se naučit obchodovat ještě lépe než to umíš nyní? Zajímá tě, jak se obchoduje s českými i zahraničními dodavateli? Láká tě příležitost profesně vyrůst a podílet se i na růstu naší společnosti?

Tvoje role

  • Vytváření, správa a fakturace objednávek a registrací zákazníků
  • Správa e-mailové komunikace
  • Kontrola přeplatků na fakturách
  • Zasílání upomínek klientům s fakturou po splatnosti
  • Vyřizování telefonických požadavků zákazníků
  • Předávání podnětů zákazníků na nové produkty, konkurenční nabídky apod.
  • Vyrovnávání dokladů k nepřevzatým zásilkám
  • Aktivní informování skladu o stavu nepřevzatých zásilek

Co od Tebe očekáváme

  • Znalost anglického jazyka na plynulé komunikační úrovni slovem i písmem
  • Základy obchodních dovedností
  • Komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost
  • Týmového hráče s pozitivním přístupem
  • Spolehlivost

Co naopak můžeš čekat Ty

  • Být součástí TOP české technologické společnosti s globální působností
  • Možnost naučit se a vyrůst v obchodu do zahraničí i do Ččech
  • Bonusový program založený na základě dosažených výsledků a nástupní mzdu od 25.000 Kč
  • Po zapracování až 30 000 Kč a předpoklad růstu
  • Práci v mladém týmu na zajímavých projektech alternativní energie, baterií či solární technologie
  • Neformální atmosféru, příjemné pracovní prostředí
  • Místo výkonu práce Praha 10, dobrá dostupnost MHD (10 min. od metra A)
  • Firemní benefity: 5 týdnů dovolené, sick days, flexibilní pracovní doba, možnost home-office, příspěvky na penzijní pojištění, Flexi passy, samoobslužná restaurace v místě zaměstnání

Vybuduj si kariéru tam, kde to má smysl a staň se součástí našeho týmu. Svůj životopis a motivační dopis nám zašli ve formuláři níže.


Chceš být asistentem a fakturantem pro český i zahraniční obchod?